keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Minun ja Sinun koira -runo

Sinun koirasi on laiska - Minun on rauhallinen.
Sinun koirasi on lihava - Minun koirani on voimakasrakenteinen.
Sinun koirasi on tyhmä - Minun vaan oppii hitaasti.
Sinun koirasi on stressaantunut - Minun on leikkisä.
Sinun koirasi on huonosti kasvatettu - Minun on itsenäinen.
Sinun koirasi on hemmoteltu - Minun on perheenjäsen.
Sinun koirasi on itsepäinen - Minun luottaa itseensä.
Sinun koirasi liikkui huonosti - Minun liikkui huonolla alustalla.
Sinun koirasi kerjää - Minun on vain utelias.
Sinun koirasi haukkuu - Minun vahtii.
Sinun koirasi on arka - Minun on varovainen.
Sinun koirasi voitti, koska tunnet tuomarin - minun, koska se oli paras.
Sinun koirasi hävisi, koska tuomari osasi asiansa - Minun hävisi koska tuomari ei tuntenut rotua.


Ihanaa syksyä kaikille koiraihmisille! ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti